sobota, 12. oktober 2013

9.september 2013

Konec počitnic ( a so letos sploh bile - minile so, ne vem kdaj, ampak  prehitro). Topli dnevi - by by,  morje (o, to pa še ne, tja se še vrnem). Šola - če sem čisto iskrena si še nisem odpočila od lanskega šolskega leta, vendar bomo že nekako saj smo še mladi - ha, ha pa optimistični tudi).
Všeč mi je 90.izziv http://craft-alnica.blogspot.com/, ki je na temo VRTNICA.
Prijavljam se z dvema izdelkoma.
1. slika na steklu 15 x 15 cm, servietna tehnika in rižev papir, motiv vrtnica.

2. Moji uhani ležijo po škatlicah, zato je bilo že skrajni čas, da se lotim ideje, ki sem jo opazila pred leti na netu (ne vem čigava je bila, zato se že vnaprej opravičujem in zahvaljujem za tako dobro idejo tisti, ki se je nanjo spomnila).
Slika za obešanje uhanov - velikost je  70 x 50 cm, vrtnica je narejena s križnim vbodom, pod njo pa bela in tri vrste našite  črne čipke na črno-rdeče  pikčasto blago.  Našla pa sem tudi dva velika lesena gumba z motivom vrtnic.



By, by

Ni komentarjev:

Objavite komentar

ZA MALO STAREJŠO NAJSTNICO

 Dve muhci na en mah.... Prva muhca nese tole voščilnico tresočko  v  Veselo hiško  kot črko D - deklica. Druga muhca gre pa na obisk v  Cra...