sobota, 12. oktober 2013

ČIPKA V PLADNJU- 8.maj 2013

Uporabljam samo za tavelike praznike - ja pa jade. Če mi paše si postrežem na pladnju kavo, pa čeprav sama sebi. Zdi se mi krasno darilo , posebno za kakšne obletnice, ko res ne veš, kaj bi kupil. Pladenj in pod steklom čipka pa je res unikatna stvar. Podlaga je lahko iz katerekoli barve, ponavadi se pozanimam v kakšni barvi je kuhinja, včasih trofim pa tudi ročke, ki so lahko takšne kot na kuhinjskih omaricah.
Napake na čipki ni, samo fotoaparat moraš znat  prav uporabljat (svetlobna pikica, pa še jaz v ozadju).

Danes sem skromna, samo ena slika. Šparat je treba. V 6 mesecih sem porabila  že 60% prostora na blogu, čeprav so mi ga razširili do maximuma. Očitno bo treba kmalu odpreti že drugi dnevnik   -  moja darila 2.
Hvala za vse komentarje (tudi te opcije pri tem dnevniku ni, da bi komentirala vsaki posebej in sproti).   
lp do prihodnjič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

"D" kot DA!!

 Rekla bosta DA (ne vem še kdo, ampak zalogo je dobro imet)...poročna knjigica - tresočka  kot velik žep za denar.... Izzivi: 1.  Vesela hiš...