Skupno število ogledov strani

sobota, 12. oktober 2013

PLETENE, KVAČKANE TORBICE

Končno sem zbrala pogum, da začnem objavljati stvari, ki jih delam. Moje petletno ustvarjanje nakita, kleklanja, čestitk,  od kar pomnim zase - pletenja, kvačkanja, izdelovanja gobelinov. Veliko "robe" se je nabralo v tem času.
Začela bom z zadnjo mojo kreacijo - pletene in kvačkane torbice.  Prva je primerna za gledališče -  črna, pletena s kitami in veliko rožo iz blaga. Notranjost je široka za mobitel in ozko denarnico.
Druga je v vijola barvi z veliko pleteno mašno, ki je okrašena s perlami.

Tretja pa - meni osebno najboljša - melirano rjave barve z velikim gumbom, ki sem ga naredila s fimo mase.


Vse torbe so mehko - trde, ker so podložene s filcem, centelinom in trdim kartonom. Zapirajo se z magnetom.
V nastajanju pa je že rdeča, še ena črna in črno bela. Ko bodo narejene jih boste lahko videli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar