četrtek, 28. november 2013

FIMO NAKIT 2

Že zadnjič sem omenila, da bomo imeli delavnico  v trgovini  http://papin.si/  Novo mesto  iz fimo mase tehnika - ne vem. Uspela je, sem zadovoljna, glede na to, da sem fimo včasih samo občudovala pri drugih, zdaj pa ga z veseljem uporabljam tudi sama. Darja ponovno hvala za potrpljenje in znanje.

Izdelek iz delavnice:





Domačo nalogo  sem si  zadala zelo obširno, ker mislim, da je  pri fimu  zelo potrebna kilometrina . Pa še izdelki mi bodo prišli prav za bližajoče se praznike.

Moja galerija:






                                      

Tole so pa "ostanki" , da niso šli v NIČ.






Pa lep sončen dan še naprej in lepa hvala za vaše obiske in komentarje.




5 komentarjev:

  1. krasnio serijo nakita si naredila. to tehniko sem že gledala pri eni obiskovalki delavnice. je tudi ona delala domačo nalogo. sploh pa velja za vse nas: vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni so, nic kaj ni videt, da si sele na svojih fimo zacetkih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si pa res pridna, kar se tiče domačih nalog :-) Čudoviti izdelki so nastali. Res ni videti, da si začetnik pri fimanju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Občudujem,
    česar se lotiš ti gre
    super
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. opa tudi tole objavo sem spregledala :-))
    Krasne izdelke si naredila in tudi fimanje ti gre krasno od rok.
    Vidim, da sva si zelooo podobni, kajti tudi jaz moram vse sprobati. No, fimati še nisem začela!!!
    Vse pohvale :-))

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...