četrtek, 23. januar 2014

OBLETNICE

Ta voščilnica še ni za nikogar ampak je narejena samo za  #100 . izziv http://craft-alnica.blogspot.com/. Ker se 50. let številka giblje tam okoli mene (še 2 leti in pol) je tudi mojih vrstnikov veliko, ki še čakajo na to okroglo polovico od 100 let, zato se ni za bati, da bo ostala neuporabljena.
Gre v predal, na katerem piše - voščilnice za življenje rešit, ko nimaš časa, da jih izdelaš.

Je čisto preprosta, narejena samo z štampiljkami, simboličnimi  petimi vrtnicami in pobarvana z distressi.



Lepo čakanje na sneg želim. Jutri kidamo na veliko . Grem nabrusit lopate. čao


10 komentarjev:

  1. Zelo lepa Mojca, všeč mi je kako si ji dodala rožice.
    Lep pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosta, a čudovita! Všeč mi je, kako je ista štampiljka uporabljena na dva načina.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo voščilnico za "življenje rešit" si ustvarila :-) Verjamem, da bo hitro šla iz predala.
    Grem tudi jaz brusit lopate. Da me slučajno pozimi ne preseneti sneg, kot naše cestarje :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luškana. Narejena čisto preprosto ma všečna :).

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa in te tvoje vrtnice ji dajo še posedno noto ;)
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako si pridna in se že prijavila na nov izziv :-))
    Lepo voščilnico si naredila!
    Hvala, ker praznuješ z nami na 100-ti izziv CRAFT-alnice! Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. lepa je! kot praviš preprosta - a vendar posebna!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo. da si sestavila voščilnico posebaj za naš izziv. V naprej narejene res znajo življenje rešit, tudi sama imam nekaj takšnih na zalogi.
    Hvala, da se igraš z nami v 100. craft-alnice. Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...