ponedeljek, 17. februar 2014

BZZZZ št. 2

Še ena voščilnica mi je uspela za  http://craft-alnica.blogspot.com/  #101. izziv na temo - rumeno črno kot čebela.

Je na isto temo, slika je pobarvana z akvarelnimi barvicami in 3 x prilepljena na rumeno, belo in črno podlago. Rožice   so tudi pobarvane  z akvarelnimi barvicami  in nalepljene  na tršo črno podlago.



Ker pa sta  napis  "Ob tvojem rojstnem dnevu " in spirala Tinina, jo pošiljam tudi v njeno galerijo -


Temno rdeč  (na sliki je roza !!!!- ne vem zakaj) cvet  hibiskusa - v obliki drevesa  cveti samo 24 ur, nato pa odpade. Že 6 let (kar je pri meni za cvetoče rastline ZELOOOO  dolgo) mi krasi dnevno sobo. Letos sem sigurno na ta zimski cvet čakala 4 mesece. Splačalo se je, tukaj je - škoda, ker  tako kratko traja .





Hvala za vaše komentarje, vsakega posebej sem zelo vesela. čao

14 komentarjev:

  1. Luštna čestitka in lepo pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  2. lijepa čestitka, ja se tek učim bojati akvarel bojicama,, tebi to ide,..
    A zaista je šteta što hibiskus tako kratko cvjeta a baš je divan cvijet..
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo prikupen motiv čebelice in lepo pobarvan. Na cvet hibiskusa pa se je res splačalo čakati :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luškana voščilnica, ma to je Ameriški slamnik ne Ivanjščica :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš prav, da ni ivanjščica. Sem spremenila kar v rožico, ker ameriški slamnik je roza črne barve. Hvala lepa, je pa ideja za naslednjič. čao

      Izbriši
  5. :) včasih najlepše stvari trajajo najmanj časa :)
    Zanimivo, da imam tudi jaz mojo orhidejo že 6 let (nisem ravno za rože in stanovanje ni ravno prijazno do rož, zato je ta orhideja en tak komprimis) in tudi letos me je razveselila s polno vejico cvetov :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa voščilnica. Tudi jaz imam hibiskus že zelo dolgo 7 ali 8 let. Ko sem ga iz balkona prinesla v hišo, je žal odvrgel vse cvetove, sicer bi že cvetel ... v kratkem pa se bo to zgodilo tudi meni, saj je en cvet že prav napet, drugi pa je tudi v pripravljenosti. Moj je marelične barve.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. krasna voščilnica, lep cvet! mene spominja na hibiskus.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav zanimiva in posebna cestitka.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi tale voščilnica je zelo lepa!
    Čudovit cvet imaš Mojca :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna voščilnica in čudovit cvet.
    Hvala, ker sodeluješ na 101. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Hojla Mojca! Hvala za link na to super ljubko voščilnico. Zelo mi je všeč. kako si na vrh dodala rožice in obrezala okvirček. Pa napis in spiralo si uporabila super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa voščilnica.
    Cvet pa je res prečudovit.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...