četrtek, 6. februar 2014

SRČKI S KLJUČI

Valentinovo - uvožen praznik - takih nimam rada - jih ne praznujem, mi je pa všeč  # 22. izziv, ki sta se ga lotili Vladka in Tina http://ustvarjalnaskrinja.blogspot.com/, ki je na temo srčki, Valentinovo , pot do srca,... vse, kar paše zraven.

Trije ključi do križčkanih src, ki vodijo preko zaprtega okna. Bo kateri ključ odprl ključavnico in si odprl pot do srca? Bomo videli.

 
- šablone Marianne rožice in ključ
-  frame die window - šablona okna,
- distresi v različnih barvah rdeče, rjave, rumene in zelene
- eko papir
- križni vbod - srčki na rjavi podlagi
 
Hvala vam za obisk in komentar. čao

8 komentarjev:

  1. Kako se da fino zdruziti razlicne ustvarjalne tehnike in materiale. Sem vesela, da si se tudi tokrat pridruzila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Srčki so zmeraj fajn, krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Srčkana ;)) Čeprav ne maraš valentinovo, si čestitko naredila z veliko ljubezni ;)
    Lp, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekaj posebnega
    in super kombiniranje dodatkov in šivanja
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideje imaš :-) Tile tvoji križki so mi res všeč. In nekoč, ko bom še malo zrasla, se jih lotim.... Do takrat pa bom občudovala tvoje :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, všeč mi je, kako pogosto uporabljaš in kombiniraš različne tehnike. Čudovito je tvoje `križkanje` in voščilnica tudi. Hvala, ker si se nama pridružila!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...