ponedeljek, 10. marec 2014

ŠKATLICA ZA..... PRVIČ

Nakit sem vedno zavijala tik preden je šel od hiše. To se je vedno dogajalo na brzino in to je šlo meni počasi na jetra. Od danes naprej ne bo več tako. Škatlice si bom lahko že vnaprej naredila, zapakira in čao miki.

Ker pa je po načrtu odprta, jaz pa ne brišem rada prahu, sem si omislila še folijo in čisto zaprla škatlo. Nakit pa se vseeno vidi.

Skoraj bi pozabila - tudi ogrlica je čisto "frišna". Malo igranja z ostanki.

Pri nastanki škatle so "sodelovali":

- notranja stran je embosirana s srajčko krogi in nalepljena tako, da je nastal žepek v katerega skrijem ostanke traku,
- tanka kovinska šablona sonora rose - vrtnica in listki,
- eko papir,
- distressi različnih barv,
- debelejša folija.

Škatlico prijavljam na naslednje izzive:

1. http://craft-alnica.blogspot.com/ #103. IZZIV - VINTAGE ROSES,

2. http://www.najlepsi-par.si/category/ko-me-inspirira/,

3. http://izazoviislatkisi.blogspot.com/
 #29.IZZIV -CVETICE,

4. http://milkcoffeechallenge.blogspot.com/ - EMBOSING,

5. http://sparklingblackrose-craftmylife.blogspot.co.uk - KARKOLI SAMO VOŠČILNICA NE.








Ker je folija se seveda  pri meni svetlika pri fotografiranju. Bo že bolje - enkrat - mogoče ob svetem nikoli ( dobre slike je težko narediti).
 
Lepa hvala vsem, ki me obiščete in lepa hvala za vaš komentar. čao






12 komentarjev:

  1. Čudovito zaranžirano darilo, krasna škatljica in super ogrlica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno zapakirano darilce! Vem, kako zgleda, ko tik pred zdajci skačeš kot kura brez glave po hiši in gruntaš, kako zapakirati darilce :-) Takšne škatlice je res fajn imeti na zalogi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja tole z "na zalogo", samo kaj ko meni nikakor ne gre to od rok :(. Zopet fantastična embalaža in cartkan obesek :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Super darilo si pripravila ;) všeč mi je kako se vedno znajdeš in si nepopravljivi optimist ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo
    Te rožice se mi zelo dopadejo :)
    Lp, doris

    OdgovoriIzbriši
  6. ja, povsem drugace zgleda, ce je lepo zapakirano, sploh ce je vse skupaj rocno narejeno. Fino tole zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super, škatlica in ogrlica. Tvoji izdelki so vedno nekaj posebnega.
    Lp, Mojca

    OdgovoriIzbriši
  8. Sedaj je res tipi topi :).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 103. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito. Takole darilo pa je čisto nekaj posebnega. Čudovito škatlico si izdelala in obesek mi je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako krasno si zapakirala res lepo darilo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici, Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo je izpadlo. In embalaža je res pika na i tudi sicer čudovitemu nakitu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca, super si vse tole naredila in nastala so zelo lepa darila. Lepo si kombinirala barve :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici in pri "Izazovih i Slatkiših" ... Srečno!
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...