četrtek, 12. junij 2014

FIMO PATCHWORK

Še ena tehnika mečkanja fimo mase  z naše delavnice v Papinu . Domače naloge še nisem naredila, tako da vam pokažem samo izdelek, ki sem ga naredila na delavnici. Žal sem si zadala preveč stvari, ki jih delam, zato naj mi bo danes oproščeno. Pa še tako je vroooooče, da mi zmanjkuje volje in sape, da bi na veliko ustvarjala.



Lep dan vam želim. čao

6 komentarjev:

  1. Zanimivo kupčkanje fimo mase in zelo lep medaljon. Na tem področju jaz zmrznem, tako da občudujem vse kar zamesiš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen obesek si izdelala. Mislim, da bi te pobralo od smeha, če bi kdaj srečala moje poskuse izdelkov iz fima :-) Višek moje umetnosti so bile Robertine bučke. Natanko 3.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh, ovo je fenomenalno.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep obesek, vedno modni vzorec ;) pridna učenka ni kaj ;)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...