četrtek, 4. september 2014

OTROŠKI SLINČKI


Ena od članic moje umetne punčkaste družine je danes manekensko (in to čisto zastonj)  pozirala pri  novem igračkanju - šivanje slinčkov za moje prave dečvice, ki jih zaenkrat še ne rabijo vendar bo tudi to prišlo kmalu v poštev in bo slinčkov vedno premalo.
Slinčke prijavljam na http://sparklingblackrose-craftmylife.blogspot.com/ - karkoli samo ne voščilnica.





 Ta dva sta pa nastala iz starih kavbojk. Kaj se vse da narediti iz jeansa !!!

Če ne verjamete, poglejte k   Natalie...  fejst punca, ki ustvarja 100 na uro  (ta pa je naspidirana, včasih ima celo 3 objave na dan - jaz je ne dohajam več).  Tako me je navdušila nad flikcami in jeansom, da sem pobrala vse stare  kavbojke, ki bodo "enkrat" prav prišle  (pazit moram samo, da ne bodo otroci ostali brez ). Kiklce , oblekce .....komaj čakam, da Zara in Ema majčkeno zrastejo.... uh, se bo kadilo iz moje  mašine.



/rožica v rožici/

/pa še slinček  rožica z balončki/

Tole je pa moja zbirka umetne družine punčk (zaenkrat jih je samo 14, ker sem jih zelo pozno začela zbirati (3 leta nazaj - jaaaa na stara leta). Pogoj pri vsaki je, da ima dolge lase.  

/A niso fletne????/ Naše tamale se bodo imele s čim igrati. 

En lep večer vam še želim - zvečer pa..... ja držite pesti za naše košarkaše,  da jih ne bo Litva povozila. čao




11 komentarjev:

  1. Wauuu tvoje vnučke bodo crtkane tudi ob hranjenju
    krasni slinčki
    (ideja za dobrodelnost-take slinčke bi lahko izdelali tudi za dom starejših ali kakšen zavod za otroke s posebnimi potrebami)
    razmisli
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW za slinčke in zbirko punčk. Babi ti kar pridno šivaj, ku tamlai rabijo dnevno zalogo slinčkov :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Občudujem vse, ki šivate, saj jaz nimam roke za to. Super slinčki so nastali.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoji vnukici bosta pravi manekenki :-) . Že iz teh slinčkov mi je jasno, kako ju boš razvajala s prelepimi oblekicami. :-) Se mio pa kar malo smili tvoja mašina. Gotovo jo boš grdo mučila. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, predivni su. A tek koliko lutaka. :))
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. mojca, super, super slinčki! bravo babi, že kar vidim, kako bosta tvoji princeski "nališpani", jaz žal ne znam šivat, naša zoja bo imela pač kupljene zadevščine, bo pa das mečkala, ko bo večja, haha.
    Ti si res 100 in 1 mojstrica v vsem, kar se lotiš!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi, A lovely project. Thank you for joining Craft My Life this month. Good luck and we hope to see you again soon.
    Hugs Erin DT x

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej hvala, da mi delaš reklamo, kot drugo pa vse čestitke ...čudoviti slinčki, eden lepši od drugega, kar škoda jih bo uporabiti...

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo...Mojca, kako moderne slinčke si naredila;)))) Vnučki bosta nared po zadnji modi!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...