ponedeljek, 16. februar 2015

SRČKASTA IRIS FOLDING TEHNIKA

To tehniko sem spoznala lani čisto slučajno na izzivu, ki sta ga imeli Irena in Suzy. Zlaganje zvitih papirnatih trakov na lik. Morala se bom lotit zapisovanja vseh teh tehnik, da mi  bodo prišle prav takrat, ko bom ostala brez vsake ideje. Res jih je ogromno. Naslednja je  easel voščilnica, ki se bo znašla na moji pisalni mizi.

Poleg srčka še nekaj dodatkov: svilen rdeč trak, trije kristalni srčki in scrapbook papir s srčki. Še cefralnik papirja, 3D trak, rdeč distress in štampoljka "Najlepši par". Vse skupaj gre v Tinino galerijo. Že kar nekaj časa je nisem obiskala...upam Tina,  da me kaj pogrešaš????




Izzivi:

1. http://4craftychicks.blogspot.com/, #233 - Valentines

2. http://deepoceanchallengeblog.blogspot.com/, #97. - Love is all around




6. http://simplycreatetoo.blogspot.com/, #79. anything goes

7. http://blog.docerelashop.com/, #78. Must include a heart

8. http://craftycardmakers.blogspot.com/, #132. love, love, love

Lep dan vam želim, mi imamo lepe sončne počitnice. Hvala za vaš obisk in komentar. 

22 komentarjev:

  1. Ojla Mojca, čudovito srce si nafavdala in mu dodala lepe barvne dodatke. Tudi papir za srček je zelo zanimiv. Tudi jaz imam za seboj kar nekaj takih podvigov, pred dvema letoma sem jih delala za novo leto (smrečice, bunkice in eno kitaro za našega prijatelja kitarista). Je prav simpatično tole zlagat.
    Pozdravček in še tukaj hvala za čudovito darilo:) Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. wauuuu, super čestitka! me veseli, da sva ti s suzy "zadale" nalogo irisfoldinga, hahaha,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo pride to srce in lepo si vse skupaj sestavila. Krofe pa rajši ne bom komentorala, ker bi zdaj z velikim veseljem vzela enega iz fotografije in ga maznila. :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalna je,
    tega prekladanja, zvijanja in,....
    pa nimam pojma kako naredit
    ti si mojstrica
    super je
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. WAW zelo lepa.Podobne voščilnice gledam že kar nekaj časa ampak se ne upam spustiti v izziv mislim da bom kar ostala pri občudovanju.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  6. WAW pa tole je noro všečno :)!.

    Kar se tiče tovjega komentarja pri meni - v nočni ni kovtra :( in hvala za mušter :)! Slikico pa res prosim, da vidim kako točno se to sešije vkup.

    OdgovoriIzbriši
  7. Opa! :-)) Tole je pa tako zelo lepo, da se ne morem nagledati! Super papirčke si izbrala za "filanje" srčka. Tudi papir za ozadje je vrhunski. Krasno si sestavila vse skupaj. :-)) Bravo punca!

    OdgovoriIzbriši
  8. lovely card featuring Red for our challenge at Crafty Sentiments. Good luck and hope to see you next week

    OdgovoriIzbriši
  9. I don't often see this technique being used but you have made a lovely card. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and More. Mary DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita voščilnica, krasen srček, prav vse mi je všeč in iris folding tehnika je na žalost res kar malo pozabljena, no vsaj sama jo že lep čas nisem delala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi Melin!
    Love you card! So cute! All the details are adorable!
    Thanks for join us at Docerela Creations :D
    Kissies :)
    DT Member Sara

    OdgovoriIzbriši
  12. Vauu, vauu, vauu, neverjetno :) Prvič vidim tole tehniko in mi je zelo všeč ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  13. this is stunning! Love the heart! thank you for linking up to Seize the Birthday!

    OdgovoriIzbriši
  14. Simply Stunning! Love the Iris Folding! Great Valentine card! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
    Tina - DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasna voščilnica in zelo všeč mi je kako si izdelal srce :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna voščilnica in zelo všeč mi je kako si izdelal srce :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Thank you for sharing your fabulous card with us at Crafty Cardmakers and More.
    Hugs Julie x

    OdgovoriIzbriši
  18. I love this. It's cute. =D Thank you for joining us at the Docerela Creations! DT Member Gabi.

    OdgovoriIzbriši
  19. Absolutely love it! Gorgeous. Thanks for playing along with Seize the Birthday.

    OdgovoriIzbriši
  20. Beautiful card. Lots of patience needed for that paper folding. Lovely. Thanks for entering bizzy becs challenge

    OdgovoriIzbriši
  21. Beautiful. So much patience with paper folding. Thanks for entering bizzy becs challenge

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...