sreda, 27. maj 2015

TORTICA ZA ENICO - NIČ KALORIJ

Še malo in bo naša Zara  stara 1 leto. Minilo kot bi trenil. Za otroke v vrtcu posladek, ki se skriva v notranjosti tortic.
Ker jih rabi 16, v krog ene tortice jih gre 12, je bilo treba rešit s tulcem na sredini. Itak bodo otroci vzeli tortice domov...







Mavričen dan vam želim. čao





16 komentarjev:

  1. Babi razturaš :)! Čudovito mavrično torto s pikapokami si spekla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja za posladkat otroke v vrtcu - s stilom in super izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eno leto je že? Ijoj, kako čas hiti! Čudovito tortico si "spekla" in se super znašla s tulcem. :-)) To bo veselja v vrtcu!

    OdgovoriIzbriši
  4. joj, kako lepo, enkrat se moram tudi jaz tega lotiti, ker izpade fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ohoho, krasnu torticu si napravila. Jako mi se svidja. I odlicno si se dosjetila ideje sa tuljcem u sredini.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Pisano, veselo in sladko. Že kar vidim iskrice v očeh :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. iii, kako krasno pisano si to izvedla. Super zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita tortica, ideja s tulcem mi je všeč. Otroci bodo sigurno več kot navdušeni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuauu super mavrična tortica in ja, čas leti kot nor...

    OdgovoriIzbriši
  10. Iii, kako super luštno! te torice so mi tako všeč, Mojca, a to obstaja kakšen mušterček?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obstaja, če mi pošlješ svoj naslov, ti bom enega poslala. Piši mi na moj mail: bozic.mojcanm@gmail.com

      Izbriši
  11. tebi se vidi da si mlada babika:)))
    carska ustvaritev:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo Mojca, kakšna lepa pisana torta in to še brez kalorij :-))
    Zelo lepo si jo izdelala in prvo veselje jo je pogledati! Super si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...