četrtek, 14. maj 2015

V MODRI DRUGIČ

Saj vem, da s tem embosiranjem že fino pretiravam, vendar mi je všeč in pika.  

Da pa ne bo štampiljka orhideja tako uničena, sem za spremembo uporabila divjo vrtnico. Najprej sem embosirala ozadje s pismom, potem  odtisnila še v srebrni barvi divje vrtnice, tri pa pobarvala, izrezala s šablono in nalepila na 3D blazinice. 




To je to. Izdelek gre v galerijo - maj 2015.  čao

15 komentarjev:

  1. Ti kar nadaljuj s embosiranjem....odlično ti gre in voščilnice izpadejo zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja barva, se pravi da mora biti voščilnica všečna :P. Svetovno je izpadel embossing vrtnic v ozadju in kombinacija s 3D v ospredju. Dobiš pravo globino :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kolk si ustvarila :))) lepi izdelki nisem nic na tekocem sem pomagala starsem pri selitvi in evo vse gre mimo mene:(((
    ti pa s polno paro bejba:)))
    pridna si:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro ti gre od rok embosiranje in barvanje. Ti kar treniraj. Ne boj se za štampiljke, Tina jih ima gotovo še več na zalogi. :-))) Vidim, da tudi z modro barvo postajata prijateljici. Všeč mi je srebrno modra kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo lijepa kombinacija. Samo nastavi, vrlo dobro ti ide sve od ruke.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti kar ustvarjaj in pika:)), dobro ti gre. Lepa kombinacija odtisa in 3D variante. In se strinjam s Sonjo, Tina ima še vse na zalogi, tako da pogumno:)). Pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako vrtnice kot orhideje ti gredo krasno od rok! :) Zelo lepo si pokombinirala pisavo in odtise pa potem še vse dodatno razgibala s 3D vrtnicami! Meni je zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. zelo razgibana in zelo všeč, tako motiv kot barva.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mojca, ti si kar daj duška, saj je ustvarjanje čisto prava pozitivna terapija :-))
    Spet si lepo embosirala in tudi v modro so rožice zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mojca, ti si kar daj duška, saj je ustvarjanje čisto prava pozitivna terapija :-))
    Spet si lepo embosirala in tudi v modro so rožice zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa voščilnica v modri barvi je nastala in nič ni narobe če ti je embosiranje tako všeč, ti si kar daj duška. ;)
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca, jaz uživam v tvojem embosiranju...kar tako naprej!!! Tole si pa za povrh še tako prebrisano sestavila - odlična je!

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...