četrtek, 4. junij 2015

BOKEH TEHNIKA

V malo drugačni obliki sem si zamislila Vladkin in Tinin #37.izziv - bokeh tehniko.  Naredila sem škatlico za  6 mini svečk, kjer nisem izrezala običajne oblike, ampak sem vzela kar kovinsko šablono "Najlepši par" - vazica, zato izdelek dajem še v njeno galerijo.  Pod njo sem nalepila folijo.  3D roža, ki krasi to vazo pa je narejena s to tehniko. Vsak listek sem posebej pobarvala z distresi, nato pa v črni , beli in temno rdeči barvi natisnila krogce. Listki so izrezani na roke , vse pa sem  prišila ter povezala skupaj.



/dokaz, da je res narejena v tej tehniki/


En lep preostanek dneva vam želim , hvala lepa za vaš obisk in komentar. čao








19 komentarjev:

  1. O krasen izdelek
    3d varianta
    super Mojca
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti je že uspelo? Pridna punca. Jaz pa še pojma nimam, kako se bom te tehnike sploh lotila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa posebna škatlica s še bolj posebnim cvetom. Mislim, da si imela z njim kar veliko dela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako bogat cvet. To pa ni bilo malo dela. Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo zanimivo in mislim, da je kar nekaj truda vloženega v tole˝remek˝ delo.

    Lp, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  6. vau, čudovita in domiselna škatlica, ta 3d cvet pa je fenomenalen!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako krasen cvet! Papir, pobarvan v bokeh tehniki, je fenomenalen. Super si tole naštudirala. Škatlica je s tem posebnim okraskom preprosto čudovita. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, tebi ne nedostaje ideja. Ovo si odlicno osmislila. Vrlo lijepo izgleda.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, tole si pa mega pripravila. Kakšna fantastična roža!!! Hvala, ker si se nama pridružila :-)!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito si se lotila boken tehnike, ki je res zelooo zanimiva in izdelki pridejo tako zelooo lepi kot tvoj cvet :-)) Krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uuuu, kako je pa tole lepo! Cvet me je čisto prevzel! In koliko vloženega truda je v njem! Lepo lepo! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim, da si ustvarjala na polno v dneh moje odsotnosti, sem si vse pogledala. Ampak tale cvet, draga moja Mojca, tale pa je fenomenalen in tako bogat. Res vsa čast za izdelavo in z bokeh tehniko je pa sploh nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  13. ej čao,htjela sam ti poslati nešto ali nemogu nači gdje sam spremila tvoju adresu...
    pa te lijepo molim da mi je pošalješ na moj mail: fikreta.posavec@gmail.com
    hvala

    OdgovoriIzbriši
  14. Več kot odlično si se spopadla z izzivom in to novo tehniko. Jaz, malo bolj lesena, prav počasi dojemam to vašo boken tehniko. Mislim, da sem že omenila, da sem pred kratkim prvič slišala zanjo.
    Roža je čudovita in s škatlico kot celota tvorita lepo darilo.
    En lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  15. uf tole je pa bil projekt....čudovit cvet

    OdgovoriIzbriši
  16. Hm... tole objavo sem komentirala že včeraj pa vidim da me nej na spisku :(. V glavnem obvladaš, saj je cvet res nekaj posebnega in lepo paše na škatico. Ki pa je, tako mimo grede, zelo originalna z izrezom :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito si skombinirala vse tehnike, barve, oblike. 3d cvet je res vrhunski, tako barva, vzorec, kot oblika!

    OdgovoriIzbriši
  18. To pa je res lepo in nekaj posebnega. Res obvladaš različne tehnike.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...