sobota, 21. november 2015

MALA POZORNOST ZA .....


Torbica, prstan, voščilnica....


Voščilnica je narejena v 3D ...folija ,pod njo  pa tri vrtnice narejene s kovinsko šablono MD. Napis je štampiljka http://www.mavelu.com/, prav tako pa tudi štampiljka Quilling, zato voščilnico dajem na njeno razstavo.


Draga  N-Eva, lepo praznuj, vam pa hvala za ogled.  čao

18 komentarjev:

  1. Mojca, res si me prijetno presenetila s tem čudovitim komletom. Fotografije delajo krivico tvojim prekrasnim umetnijam....v živo so še bolj čarobne. Hvala ti še enkrat.....tudi jaz bom na svojem blogu predstavila tvoj (sedaj je samo moj ) kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, čudovito darilo. Torbica je prav šik. Krasno si uskladila ta trojček. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Izdelki in tvoja pozornost so vredni vse pohvale:), lep kompletek si pripravila Nevi in verjamem ji, da so še lepši kot prikaže slika. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit kompletek, vse v stilu. Zelo pozorna si, kar je pohvale vredno. Vrtnice so krasne. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen komplet, vse v stilu, kot se šika.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasen darilni komplet
    všeč mi je pepita vzorec, ki vse skupaj povezuje
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kako lep komplet, ti si pa res pozorna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, čudovit kompletek. Prejemnica bo sigurno navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si, res. In izdelki so čudoviti,

    OdgovoriIzbriši
  10. JoJ Mojca, kako lepo si se potrudila in izdelal čudovit kompletek :-))
    Prstan je čudovit!

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo! me pa vse bolj firbec matra, če nisi ti res pri kaki obveščevalni al kaj :)) Čisto vse rojstne dneve imaš natuhtane in vedno se tako lepo potrudiš.

    OdgovoriIzbriši
  12. super si ovo napravila
    jako lijepo
    >^.^<

    OdgovoriIzbriši
  13. Ti pa res razturaš s temi darilci. Čisto pravi naslov si dala svojemu blogu. :-)) Krasen kompletek za N-Evo si izdelala. Prstan je krasen, papir, ki je rdeča nit vseh treh izdelkov, pa tudi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. kako ti obvladaš, samo gledam lahko!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lepi kompletek je nastal.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  16. Kakšen čudovit komplet. Tako lepo si prepletla ta pepito vzorec na vseh treh izdelkih.

    OdgovoriIzbriši
  17. Prava paša za oči je tale kompletek. Pepita je tako sik v tovji izvedbi :)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...