sreda, 4. november 2015

NOVO LETO V VIJOLA (488)

Novoletna voščilnica v vijola barvi,  Pri njej sem uporabila :
. embosing srajčko okvir (scrapBerrys)
- Stencils  šablona Clear Scraps (trgovina Mavelu)
- okrogla štampiljka napis (trgovina Mavelu)
- distress v vijola barvi (trgovina Mavelu)
- sneg pomešan z intenzivno vijola distres barvo (trgovina Mavelu), ki sem ga nanesla na stencil šablono
- bleščice v vijola barvi
- rožica z razcepko
- kovinska  šablona krog z nestiji "Najlepši par"




Izzivi:


Hvala za vaš obisk in komentar.

17 komentarjev:

  1. Všeč mi je, ker ni v tradicionalni božični barvi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole pa je malce drugačna božična.
    Super barva.
    Najbolj mi je pa všeč "rožica", ki si jo sestavila iz 6 listov božičnega drevesa

    OdgovoriIzbriši
  3. Kot prvo so mi vsec barve, ker so top kombinacija in kot drugo tista rozica v vogalu. Ma se nisi ti menila, da imas dovolj voscilnic za 2016?

    OdgovoriIzbriši
  4. Nenavadna barva za praznično voščilnico, zgleda pa super. :-) Všeč mi je okvir, narejen z embosirno mapico, pa tudi okrasek v sredini. A ta bo že za naslednje leto? :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna "vijolica". Tudi ta barva se očitno poda Božiču. Res ti je lepo uspela. Pa še bleščice - super, ni kaj. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  6. No, vijolična je itak vedno lepa, kamor jo nabarvamo :). Meni je ljuba in tudi na tvoji voščilnici super izpade.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi je, ker je v eni barvi, le odtenki so različni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zgleda da smo si kar edine, da je zelo zanima prav zato, ker ni v tradicionalnih barvah. Tale okvir res lepo izpade in snežinka na sredi se fino poda.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja tudi v takšnih barvah lepo gre! In to si dokazala s svojo voščilnico! Super všeč mi je ileks-snežinka!

    OdgovoriIzbriši
  10. lepa mi je :))) na tehniko pa se ne spoznam:(

    OdgovoriIzbriši
  11. uuu, je dobra, lepa embosing srajčka.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepa viola novoletna voščilnica...zakaj bi bile samo v tradicionalnih barvah?

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo Mojca, tudi ta je zelo lepa in všeč mi je vijolična barva :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri Scrapping4Fun.

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful card, love the purple and the embossing.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful CAS card! The embossing is beautifully done. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    OdgovoriIzbriši
  16. Great card! Thanks for joining us at Scrapping4fun :)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...