petek, 13. november 2015

ZAHVALA (497)

Še ena zahvalnica je nastala v okrogli obliki. Osnova je krog kov. šablona "Najlepši pa", ozadje je  štampiljka mreža , ki sem jo embosirala z vijola prahom + dodatek bleščic, Na stencil šablono sem nato nanesla sneg, ki sem ga pomešala s pinki distress barvo in sredi rožic je ponoven poizkus polperl by Tina...hja no, saj se stanje malo zboljšuje.  Vse skupaj sem nato obrezala v malce nenavadno obliko. Najprej sem mislila narediti zahvalnico kot obešanko, pa mi nekako ni potegnilo, nato pa sem luknjo zapolnila z štampilko "smejko". To mi je delovalo malo bolj simpatično.




Izzivi:

Lep vikend sem vam zaželela že v jutranji objavi, bolje 2x kot enkrat. Naj bo res lep in ustvarjalen. čao

16 komentarjev:

  1. lepa in zanimiva voščilnica.....okenček s smejčkom je prav zakon

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav posebna je, všeč mi je mrežasto ozadje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo tudi luknje znaš prav simpatično zapolniti :). Mreža se krasno sveti in polperle si dobro osvojila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo, tu je pa kup tehnik! Kdor zna, pač zna! Ampak zmaga pa tisti smajli, ki kuka skozi luknjico. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si tole izpeljala. Zelo mi je všeč, ker se mreža tako lepo blešči. Tinina šola ti je pa očitno tudi dala več kot dovolj, saj so ti perle uspele brezhibno lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiva je in kar zapleten postopek, da si prišla do nje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštno. Barve so tudi meni TOP.
    Lepo si se znašla in dokončala voščilnico, da si bila potem vendarle zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, sploh ne vem, kje jemlješ vse ideje za tvoje izdelke. Mislim, da se ti prikazujejo v sanjah:), zelo zanimiva in na simpatičen način zaključena s smejkotom:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dolgotrajen postopek, ampak rezultat je bil vreden truda. :-) Lepa in zanimiva zahvalnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Posebna, drugačna, izvirna zahvalnica in tisti smejko je pika na i :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jej, kako je simpatična....in draga učenka :-) vesela sem ,ko vidim tvoje perle.

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo kako zanimiva in lepa zahvalnica :-)) Lepo si jo sestavila!

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...