četrtek, 1. december 2016

DARILNI VREČKI

Tudi pod mojo jelko bo potrebno letos nastavit  darilne vrečke in ker je kovačeva kobila vedno ampak res vedno  bosa, je pri nas ravno tak šmorn....hitim s pripravo teh vrečk, drugače bo novo leto kmalu tu.
Ker pa nas je Darja tudi letos izzvala s svojim izzivom, je nastalo tole:

BOŽIČEK prvič:
....revež nima časa reči ne živjo in ne adijo, ker se mu mudi,...mislim da tako kot meni in še marsikateri drugi, ki razmišlja o novoletnih darilih. Želim si samo, da jih letos prejmejo VSI.


Silhueta božička na saneh in tremi jeleni je CC kovinska šablona, božična zvezda pa je kupljena pri Vesni (spet nisem bila nič kriva pri nakupu, ker jih je Darja tako lepo predstavila in naredila, ....saj veste kako potem to gre....desna roka se sproži, natipka, klik enter....in evo, pa jo imam. Je pa božanska, sploh če je embosirana z zlato. Barvala sem z VanGogh aqua barvami (tabletki).

Izzivi:
1. Božiček - veselodecembrski izziv pri Metuljčici
2. Simon Says - wednesday challenge....#anything goes


Lep dan vam želim in hvala za vaš obisk.

10 komentarjev:

  1. O, pri tebi pa gre to hitro, od nakupa pa izziva do izdelave. Po moje so šablone še vroče ;)
    Krasne vrečke.
    Veš tisto o kovačevi kobili pa ti ne verjamem. To so sigurno darilne vrečke za 2028 ;)----

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšna srečnica sem pa jaz, komaj napišem objavo in že dobim tako lep prvi izdelek, čudovito darilno vrečko z meni tako ljubo božično zvezdico, pa tale Božiček in jelenčki so res čudoviti. Kar pa se g. Božička tiče pa ima res gužvo, saj je pridnih ustvarjalk vedno več, kar ga zelo veseli. Glej, če to nebi bila ti bi te malo povprašala o tisti z veliko napisani besedi VSI, ampak mi na kraj pameti ne pade, če kdo to zmore si to ti. Štampiljka mojega Božička je bila izposojena pri kolegici Suzani in ker sem jo že vrnila dobiš informacije o štampiljki naknadno. Evo zdaj sva z Božičkom en sendvič pojedla in greva naprej polnit darilne vrečke. Juhuhuuuuu veseli december je tu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite darilne vrečke si naredila in jih zelo lepo okrasila.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. vau, kakšne vrečke, pa tale zvezda in božiček, zakon šablone in ti si jih perfektno združila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful little gift bags, love the Santa silhouette! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastične so in krasno si skombinirala obe šabloni. Ta božična zvezda je tudi meni ena najlepših.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si opravila s tema vrečkama in božična zvezda je res lepa, tako da je bil nakup vsekakor vreden :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti imaš pa res prav vse, kar paše k Božič-u:). Potem pa še narediš tako lepo in ne samo to, še količinsko prekašaš vse po vrsti. Sem prepričana, da imaš božičnih zvezd še nekaj na zalogo:))), ampak nova je pa nova. Nakup je bil uspešen:). LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Res lepa vrečka. Zvezda je res fantastična in izrezek božička na saneh prav fino paše zraven.

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...