nedelja, 9. april 2017

OTROŠKI ALBUM ... PRVIČ

Moje spogledovanje z "naredi si sam album" se je bolj intenzivno začelo, ko sem ga dobila za darilo od Martine .
Že res, da sem bila včeraj  na delavnici pri Marini  kjer smo ustvarjale otroški album, vendar sem pred tem čisto samostojno naredila 2, zato vam jih pokažem v zaporedju nastajanja. Ker še vedno nimam strojčka za vezavo (delam na tem), mi jih je zvezala Marina.

Prvi, ki je nastal...z merami 16 cm x 16 cm bo šel mladi mamici konec maja.











Ker so v njem stvari od "Najlepšega para" gre v njihovo galerijo za mesec april 2017 (kovinska šablona številke, pravokotniki z nestiji, balon, žirafa).
 
Lep začetek tedna vam želim, jutri sledi album...drugič in tretjič.


15 komentarjev:

  1. Uau Mojca, upam, da bom nekoč tudi jaz postala velika in bom znala narediti tako mojstrovino, kot ti. Prekrasen album si naredila. Občudujem izbor prekrasnih nežnih papirjev in čudovite okraske na vsaki strani. Bravo, res ni videti, da bi bil to prvi album...zgleda, kot da bi jih ustvarjala že vse svoje življenje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca čudovit album si ustvarila - poln krasnih micenih podrobnosti in cart dodatkov. Ko bom velika, bom poskusila kaj podobnega :-)
    Se že veselim pogleda na drugega in tretjega, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, vsak par nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Opa, Mojca, krasno si ga naredila in bo v pravo veselje mamici, ki ga bo polnila.
    pst, moram priznat, da mi je še bolj všeč, kot tisti moj, pa benmupovedat, pst.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, to je tako cudovito darilo! Ce ne bi bilo toliko dela z njim, bi se ga tudi sama lotila, ampak jaz res nisem ustvarjena za toliko kombinacij, zato to prepuscam takim mojstricam, kot si ti ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wauuu. Super je. Jaz se pa tehle albumov sploh ne morem lotiti. Enega imam v delu že priblužno 8 let, nekje iz začetkov mojega ustvarjanja.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, super si se ga lotila in tudi končala. Mislim, da boš kmalu tudi imela orodje za vezavo :) Še sploh, ker ti gre tako odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit album si izdelala in vsaka stran je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasen je...od prve do zadnje strani! Orodje za vezavo je zdaj nujen nakup :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lep je, krasno ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uauu bravo prekrasen in poln lepih dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasen.....česa vsega se ne lotiš.

    OdgovoriIzbriši
  13. Mojca, čudovit album si ustvarila, ki je poln krasnih detajlov in lepih dodatkov :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Ko bom velika bom tudi jaz znala nrediti album :P. V glavnem imaš ideje, oblvadaš barve in tudi papričke vseh oblik. Res ni dani pri tebi zadnje čase.

    OdgovoriIzbriši
  15. Totalno kjut!
    Vidim da si pridna 100 na uro

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...