ponedeljek, 15. maj 2017

KOSILO NA HORUK in OMBRE 3

Dobro, hitro, na koncu pa še zelo  malo umazane posode.

KANELONI (brez packanja s paniranjem)...na hitro:

Spečete palačinke, nadevate jih z narezano šunko in sirom (ali pa popečenim mletim mesom...to pa je že malo več dela in ni več na horuk), zvijete v kanelone in enega poleg drugega zložite v pekač. Posebej zmešate jajca...sama sem uporabila 3 jajca (na 12 kanelonov), 3  žlice kisle smetane in nasekljan peteršilj, drobnjak, timijan,origano,....itd ter vse skupaj polijete po kanelonih. Malo naribanega sira (pri meni je parmezan) ...200 stopinj...15-17 minut. Še skleda solate in

                                                -dober tek-

OMBRE tehnika 3:



Podlaga je embosirana štampiljka v vijola barvi - pisava, nato distressi ter pasta čez  stencil šablono. Poizkusila sem tudi Tinin nasvet marmoriranja z acetonom. Sama sem uporabila lekarniški alkohol (75%)..., ki sem ga dala na izrez "zate". Predhodno pa sem pobarvala v tem zaporedju (spodnja slika flomastrov). Izreze z besedo je potrebno barvati na zadnji strani, da se dobi na licu tak efekt.

Izzivi:
1. Craft-alnica - *185. izziv- ombre tehnika
2. galerija "Najlepši par" - maj 2017 (kovinska šablona napis "zate"


 Ker pa je packanje z pasto tako sproščujoče in če je že zamazana....zakaj pa ne...štampiljka pisava črno embosirana, distressi, voda in nato pasta.

Lep teden vam želim.

16 komentarjev:

  1. izgleda jako fino!
    a čestitka je prdivna!
    hvala ti na pedivnoj pošti!
    stigla je danas!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, gospa imajo nove flumastre? Hecam te, navsezadnje, kaj me briga.
    Dobro pa pride. Super okrašen ombre (všeč mi je pisava in čez pasta) in tudi druga ne zaostaja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridem js horuk na tako dobro kosilo. Zgleda za pojest dobr :) Si me prepričala, da se kmalu oglasim, ker mam eno prošnjo. Mislim, da si mi bind it all-a spelala izpred nosa a? ;) Voščilnici sta pa čudoviti. Pri prvi so mi všeč barvni odtenki in bleščeč napis ter krasno packanje s pasto. Pri drugi pa zgleda ta pastni premaz skupaj z barvami kot bi naredila srce. Krasno! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, čudovito si packala. V pekaču in na voščilnicah.
    p.s. Na morju je bilo super ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lačna! :-) Se povabim na kanelone. Hvala za recept. Voščilnici sta pa fantastični. Super si se lotila efekta barvanja s flomastri in alkoholom. Zelo lepo zgleda. Ozadje je prva liga. Pri tadrugi pa sem pozabila zapreti usta. Svetovna je! Super barve, super ozadje in lepa stencilka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te kanelone pa kdaj sigurno probam narediti, saj je vsak tvoj recept, ki ga objaviš zakon. Burek delam kar naprej :)
    Voščilnici pa sta krasni, všeč mi je pisava na ozadju in strukturna pasta čez. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mmm, fino si "packala" :) Sem že lačna pri prvi fotki. Super simpl recept.
    Voščilnici sta pa seveda enkratni. Obe v nežnih in lepo prelivajočih se barvah.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, hvala za recept. Morda ga uporabim že danes, da bo še kaj časa za vrt, ker sonček sije......jupi..... Voščilnici sta svetovni, ti pa moram povedati da mi je ta zadnja tako čudovita, perfektna barvna kombinacija, črna pisava za poudarek, potem pa bela pasta čez, res prekrasno. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro ustvarjanje tako v kuhinji, kot v ustvarjalnici :). Vedno, ko vidim več voščilnic v objavi, nehote izbiram najlepšo. Lepi sta obe, a so mi barve na drugi bolj všeč. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmmm do mene diši. Bi kar pasalo takšno kosilo. Hvala za recept.
    Tudi ustvarjalno packanje mi je všeč. Krasen ombre. Hvala da ga deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Ko tebe berem meni deluje vse tako lahkotno in narejeno mimogrede. Ko pa se jaz k čemu takemu spravim, pa se devam zraven kot ne vem kaj :))) Hvala za recept in da si nam na ogled postavili ti dve zanimivi in lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Take kanelone tudi jaz delam (in tiste z mletim mesom), s tem da jih polijem z bešamelom (maslo, moka, mleko, muškat + ostale začimbe) in seveda obilo takega ali drugačnega sira po vrhu. Sedaj pa k voščilnicam - W A W za ideje! Iz slik sem najprej mislila da si dal čez ozadje pavz izrezan s šablono, potem pa prebrala da je to pasta... V glavnem obvladaš, pa saj to že sama veš ;). Hvala ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :)!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi tale ombre ti je lepo uspel in nastala je čudovita voščilnica. Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    Tudi kosilo je videti zelooo slastno!

    OdgovoriIzbriši
  14. kako so lepe vse po vrsti, krasna stencil šablona!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kaj pa vem, ali naj hvalim tvoj ombre ali prehrano:), no bom kar oboje-naj ti bo:)). Hrana odlična, taka taprava na za morje:)), ombre efekt pa tudi odličen in vse drugo, kar je še padlo nanj. Mi je Martina tako lepo vse opisala, narisala pa še ni bilo nič od mene. Ampak mislim, da sedaj le nisem bila v pravi fazi. Bom naredila 1x ko ne bo treba pokazat:))). Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasen ombre v ozadju in prav taka voščilnica hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp , kosilo pa njami :)

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...