četrtek, 26. oktober 2017

SONJA in PIKICE

Najprej Sonja ....  praznuje za vikend  in zaradi mojega dopusta vedno dobi pozdravčke vsaj kakšen teden prej ....do zdaj se še ni pritožila.


Voščilnica je bila že videna in kar nekaj časa je stala na mojem lagerju in čakala na pravo priložnost...naredila sem jo v Iris folding tehniki" in ravno pri tej leseni zapestnici se mi je zdelo, da je prava kombinacija.


                                                     /en trenutek je bila na moji roki.../

Punca  ima rada zapestnice....ko se jih bo naveličala, mi bo pa povedala. Vse najboljše draga Sonja.

Druga stvar so pa pikice z orhidejami...smetana v malinovem ekstraktu...ja itak...papirnata tortica št. 2 kot darilna škatla za tole kvačkano roziko iz perl.





Za tortico sem spet uporabila svetleč reliefni 250g foto karton iz trgovine Tedi, ki ga po pravici povedano enostavno ne znam porabit  drugače...za škatlice pa mi je fantastičen.

Izzivi:
1. Craft-alnica - *197. izziv - torta


Za konec pa še  ...draga prijateljica .... LEPA  HVALA za darilo.


Vse dobro in lepe počitnice vam želim.








15 komentarjev:

  1. Draga Mojca, hvala. Zelo vesela sem bila tvoje čudovite voščilnice in najljubšega kosa nakita. :-))
    Torto z orhidejami si super "nafilala". :-) Nekdo bo skakal od veselja, tako kot sem jaz.
    Uživaj na počitnicah!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna si. Lepo poskrbiš za svoje drage in jaz sem tudi tvoj velik dolžnik.
    Zelo lepo si z rožicami okrasila tortico in z njo razveselila nekoga.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Spet si krasno ustvarjala. Všeč mi je čudovit nakit in prekrasne papirnate mojstrovine.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasen nakit, tako zapestnica kot ogrlica, vsaka nekaj posebnega, ni da ni, obvladaš v nulo. in te super torte, ki jih pečeš, prav tako posebne in zelo lepe. ja, jaz sem ta bleščeči fotokarton kar hčeri dala, se mi je zdel zelo divji, pa vidim, da takole čisto fajn izpade.

    OdgovoriIzbriši
  5. sve je predivno!
    drago mi je da ti se sviđa poklončić :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sonjo si vsekakor malo predčasno razveselila. Si kar predstavljam njeno veselje. Pa tudi veselje tiste, ki je dobila košček trte z bogato vsebino.
    Dobljeno darilo je enkratno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Očitno bom res kriva za tvoje nabiranje kilc ... sedaj je tu že tvoj drugi kos :-))))) Tudi tale borovničev kos je zelo lep, ko bo skril krasno darilo.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    Ja Sonjo, si pa res lepo presenetila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo Mojca, kako si pa ti pridna. Prečudovite stvari si naredila. Sonjo si pa zagotovo zelo razveselila.
    Smetanova tortica pa tudi meni lušte dela:)
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Super si pocartala Sonjo, tovja čudesa s kvačko in perlami pa so itaq že legendarna. Super škatlica z orhidejami - moram res vzeti v roke tovje šablone ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Z dvema čudovitima, barvno usklajenima kompletoma si ponovno presenetila. Vedno občudujem, koliko različnih tehnik in materialov uporabljaš pri ustvarjanju. Zelo lepo! Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Sama čudovita darila. Od sonjine voščilnice in zapestnice (evo, že skače od veselja), pa do nežne roza zapestnice s čudovitim koščkom torte. PA tudi tvoje darilo ni od muh.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mojca, pozdravljena- vidim, da si med tem časom ustvarila pravi zaklad izdelkov. Pohvala za vse - naprej in nazaj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne vem, kaj zadnje časa coprajo čarovničke - sem prišla nazaj občudovati tvojo tortico, pa ugotovim, da mojega komentarja ni - sem ga imela že zapisanega, vem, zato morajo biti krive cipre copre!! Še sreča, da so šle za slabo leto v osamo, kdo ve kaj bi še lahko sicer zacoprale ;-)
    Prava čarovnička pa si tudi ti, takšna na plus, saj si znova mojstrsko čarala! Vse čestitke!
    Prijetno preživet današnji dan ti želim, navdušena Majda

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa tortica všeč so mi barve, ki si uporabila in rožice. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...