petek, 22. december 2017

DARILA

Letos je vse v zlato-zeleni kombinaciji...prav tako tudi darila. Kar precej časa sem se  ubadala z idejo .. kako zapakirat, da bo drugače kot je bilo lani. Ko najbolj razmišljaš ponavadi ni nič, potem pa samo blink in ideja je padla...doma narejene škatle (20x20x4 cm) iz svetlečega Rayherjeva papirja. Svetle in temno zelene barve je zmanjkalo...zdaj veste zakaj in kdo je glavni krivec.







Mogoče pa dobi katera idejo za naslednje leto, zato jo lepim k Metuljčici , ki želi videti darila. Na darilih je tudi Rudolf, ki sem ga izrezovala iz 400g papirja in pa....tiste  rože.

Še moja letošnja novoletna jelka...


 


30 m svetlo zelenega svilenega traku, ki sem ga sproti spreminjala v mašnice in jih napeljevala po celotni jelki.

Pa lep dan vam želim.

9 komentarjev:

  1. Iiiii, kolk lepo. Pridna Božičkova pomočnica. Jaz sem se letos odločila za tradicionalno rdeče-belo varianto, pa kak kanček natur ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW najprej za jelko, ne morem mimo tega, ker mi je res TOP s tem trakom in doma narejenimi okraski in ... bravo Mojca :) :) :)! Tudi darilca si lepo zapakirala in se res potrudil amaksomalno. Verjameme da si porabila vso zeleno barvo po trgovinah, ma upravičeno :)!

    OdgovoriIzbriši
  3. IIIIIIIIIIIIIIII. Tista zelena, ki jo nosijo nežne mašnice na traku na jelki in tiste škatlice za Žiga, mislim da bo moja izbira za drugo leto. Ja kaj so se ti pa BOŽIČNE ZVEZDE tako zamerile, da jim še imena več ne moreš izgovoriti. Ene snežinke, druge medvedke, ja kaj pa je lepša roža od te tvoje ljubljenke. Z darili si se seveda odlično potrudila, ampak ti se moraš, ko po njih nosi ime tvoj blog. Da pa je smrečica v resnici verjetno še lepša, vem iz svojih izkušenj, saj se tudi meni ne da lepo poslikati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovita je tvoja jelka, da o darilih niti ne omenjam. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, z eno besedo: fantastično si tole izpeljala. Saj takšna darila težko odpreš, ker so čudovito zavita. In smrečica - tudi mene je navdušil trak, ki se vije po celotni smreki in se oblikuje v posamezne pentlje.

    OdgovoriIzbriši
  6. sve je jako lijepo!
    Merry Christmas !🎄🎅⛄

    hugs , Fiki

    OdgovoriIzbriši
  7. Da ni več zelene, sploh nisem opazila, pri nas je letos vse v belem ;)
    Krasna bogata jelka in polno lepih daril pod njo. Moja so bila prej odvita preden sem jih uspela pofotkat.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si zavila darila in všeč mi je ker je vse v eni barvi :-)) Celo k bogati smrečici paše.

    OdgovoriIzbriši
  9. I really like you post good blog,Thanks for your sharing.

    หนังผจญภัย

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...