petek, 16. februar 2018

NOV KOMPLET

...z uhani.....
Roža je narejena iz foamirane vijola pene , zeleni uhani pokapljani z alkoholnimi inki (dobesedno po kapljicah ker je velikost 0,5mm polmera...le zakaj niso še malo manjši???).....


Na voščilnici je v črni barvi šablona  okvir in napis "čestitke", ki so od "Najlepšega para" , zato gre na ogled v februarsko galerijo .

 

Lepo počitnice vam želim....mi bomo počakali še en teden.

14 komentarjev:

  1. FB me je poslal k tebi, prec, takoj!!! Tu je tvoja barvna kombinacija še lepša, imenitnejša! Rožice so te pa tudi čisto zasvojile, kajne?!
    V teh dneh sem se počutila kot ti - sem delala rojstnodnevnice za v naprej, pa ne bat' le za tri tedne, ko ... me ne bo, zato bodo prejete v naprej, bodo podaljšale praznovanje, ker jaz ... grem k njej ;-)
    Lepo, lepo bodi draga Mojca!
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna rožica in še lepši uhani. Barvna kombinacija je top! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, prekrasno je vse - uhani, šablone, voščilnica, same fajne kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mojca, kakšni prelepi uhani. Vidim da te je delo s foamirano peno povsem prevzelo in da si prava mojstrica v oblikovanju rožic. Čestitam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojca, enkraten komplet. Še foamirane pene si se lotila :) Super ti gre!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot vedno, tudi tokrat - čudovit komplet!

    OdgovoriIzbriši
  7. Naj ti še tu napišem, da je noro lep komplet v kombinaciji čudovitih barv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen komplet in na voščilnici bel čipkast okvir.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastičen komplet in tele rožice so te popolnoma osvojile :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Barvna kombinacija je čisto po moje. Krasna rožica, super uhančki, vidim da si čisto v razcvetu in prav je tako.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res lepa zelena barva uhanov in barvno usklajena voščilnica.
    Skupaj bomo čakali še en teden ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. wow !!! beautiful and so lovely work :) i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...