sreda, 7. februar 2018

POVRATEK ODPISANIH

bi lahko imenovala današnjo objavo. Tale voščilnica je nastala danes res kar tako...v tri dni...za boljši dan....In lej ga vraga...z njo se komot vrnem v Craft-alnico (*204.izziv 5 istih stvari - 5 mini srčkov)..že kar nekaj časa me ni bilo na njihovih izzivih, zato danes z veseljem popam tole slonjo družino na njihov link. ....


Ker pa so na njej najnovejše šablone krogi in sončki jo linkam tudi v galerijo  februar 2018.

Lep dan vam želim.

15 komentarjev:

  1. Simpatična druščina :),
    dobrodošla nazaj
    super igriva voščilnica za povratek
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo srčkani slončki in srčki!

    OdgovoriIzbriši
  3. Z zelo lepo voščilnico se vračaš na izziv Craftalnice. :-) Slončki so face. Lepo si jih razporedila po krogu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kako so lušni ti slončki, upam, da si jih uspem privoščiti...

    OdgovoriIzbriši
  5. No, ti slončki so si že naredili lep dan, mi pa tudi. Sneg skidan, v peči tako lepo prasketa ogenj in daje toploto, jaz pa uživam ob gledanju kaj si ustvarila ;)
    Lepo, da si se vrnila v CRAFTalnico, sem te pogrešala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko ljubezni je v tej slonji druzinici in na tvoji voscilnici. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mojca, tako super vesela je tvoja slonja druščina...razgrajajo, da je joj ;-)!

    OdgovoriIzbriši
  8. Oppa kok so luškani tile slonji navihančki, pa kar en kup srčkov jih obkroža... Mojca a si ti na novo na staro zaljubljena :)?

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako lepa! Jaz pa sem najprej preštela 5 balonov :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako luštna slonja družinica in vsa zaljubljena. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii kako luštna je tale tvoja družinica slončkov, eden lepši od drugega, imenitni za povratek odpisane slonje mamice!!!
    Saj ni čudno, da ti ne uspe vse glede na število čudovitih darilc in njihove spremljevalne embalaže, ki si jo prikazala v zadnjem času ... res ne vem, draga moja, od kod vsa ta tvoja neusahljiva energija in ... kje spiš, da te ne ukradejo?!
    Noro pustno nedeljo ti želim in se sprašujem - le v kaj se boš spremenila?! Pa pa, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. 100/h luštna voščilnica. Zelo lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Veš Mojca, da sem te res že pogrešala ...
    Simpatično voščilnico si naredila in jaz sem našla tudi 5 pisanih balonov :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa si res manjkala. Dovoljenje imaš čez poletje....
    Krasno slonjo družinico si sestavila in še sreča, da si enemu v rilec potisnila 5 balonov.
    Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...