ponedeljek, 12. januar 2015

OBLEČENO MILO

Milo, žajfa...kakorkoli že rečete. Po domače je žajfa...grdo ampak , tako se pač govori. Oblečen je v kvačkano rožico, malo poštirkan, dodan še Rayherjev trakec, spakiran (zaenkrat) v prozorno okroglo škatlico z dodatkom tila. Milo je pa fino, da je dišeče, ker je za okras in ko je škatlica odprta prav lepo zadiši po kopalnici.





Tale je prvi in je poizkusni zajček, zdaj pa na lov v Muller ali DM za okroglim milom različnih barv. Ostankov bombaža je še veliko, darilce pa se mi zdi prav prikupno, povrhu pa še  zelo uporabno.

Hvala lepa, ker pokukate k meni. Vesela sem vsakega komentarja posebej. 

16 komentarjev:

  1. Super ideja.
    Rada pokukam k tebi, pokukaj tudi ti kdaj k meni :D
    lp Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako kot si zapisala, prikupno in uporabno. Kaj če obdarovanec še več. Super si si tole zamislila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super darilce si pripravila, lepo, dišeče in še uporabno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo dobro darilo ni kaj dobro si se spomnila in še lepše naredila
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si zapakirala milo. Kako bo dišalo pri vas :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca fenomenalno si zavila milo v luškan prtiček, tudimprozorna škatlica mu ne dela sramote. Vsekakor super ideja, samo domače milo moraš še pričeti proizvajati :p.

    OdgovoriIzbriši
  7. Še ena krasna ideja in super izvedba. Ti si res pravi mali multipraktik.:-) Enkrat pridem v tvoje kraje pogledat, koliko ur ima pri vas dan. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Mojca, ti si polna idej in znanja...saj tebi čisto vse uspe. Prečudovito darilce.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita ideja in vse skupaj izgleda fantastično.Prepričana sem,da bi se vsak razveselil takšnega darila-jaz bi se ga zagotovo zeloooo :)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, kdaj ti vse tole narediš, meni še pogledat ne uspe vsega v tem času ko ti vse to ustvariš! In čisto vse ampak res vse, kar se lotiš je super. Tole kvačkanje mi je všeč na polno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo tudi ta kvačkan cvet je prava paša za oči. Spet mi je všeč nežna kombinacija barv. Nekoga boš prav razveselila s temi mini dišečimi darili.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdravljeni, zelo lepo. Bi se dalo dobiti navodila kako se to skvačka. Povsod iščem, brez uspeha. Hvala in lep dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz to delam vsakič na pamet...bom se pa ob prvi priliki potrudila, pa naredila načrt...upam, da mi bo uspel.

      Izbriši

KVAČKANA ČIPKA

 V  Craft-alnici   (*356 izziv), bi rade videle blago, čipko ali filc na voščilnici.....Kvačka je itak že v roki  prilepljena čez cel dan, t...