ponedeljek, 16. november 2015

3 LETA IN 500 OBJAV!!!!!!

Najprej se bomo malo posladkali:    TUFAHIJE menda je to prava bosanska sladica...ne vem, vem pa da je vražje dobra in hitro se naredi.


Jabolka olupite, izdolbete sredico, nato pa jih 10 do 15 minut (odvisno od trdote jabolk ) kuhate v sladki vodi, ki ste ji dodali klinčke in cimet. Nadev :  poparim mlete orehe, dodam vanilij sladkor, malo sladkorja, rum in rozine. Ohlajene čez noč so tiste MMMMM, še stepena smetana in pozdravljene kalorije.

Zdaj pa: 

Začelo se je 6.12.2012  takole in to na siol blogu, ki pa je imel to hibo, da je imel omejen prostor, ki sem ga  hitro polnila.  Zato sem  12.10.2013 v celoti prenesla vse objave na zdajšnji blog.
In .....bla bla bla, zdaj sem tu,  veselo polnim ta ustvarjalni prostor, lajam z vseh vogalov, skratka...uživam med vsemi vami in še enkrat LEPA HVALA za vse vaše obiske in komentarje.

500 objav v treh letih ni tako malo, tako da se šika, da dam za "pijačo":

1. bonbonček

2.bonbonček



Pa še dve tolažilni nagradi...obkvačkano dišeče milo .

Enega od teh bonbonov  lahko  napopate na svojo  stran (ni pa pogoj). Lepo pa je, da ste moj spremljevalec in  da ste vsake toliko  časa tudi vi pustili kakšen  komentar  pri meni. 
Žreb bo 6.12.2015.....če ne bom pogruntala  kako se izžreba preko Randoma, bo kar vintage sistem...zagrabim listek in pogledam. 
Vabljeni!!!!!






27 komentarjev:

  1. Iskrene ČESTITKE!!!!
    Spominjam se tvojih začetkov
    in koliko objav si že nanizala
    le tako naprej
    vem, da imaš še veliko idej.
    Za dišeče milce pa se kar postavljam v vrsto.
    Lep dan in sladko popoldne ob taki njami sladici
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca, čestitke za 3 leta in 500 objav. Pa smo jih dočakali !!! Vesela sem tvojih objav, rada pridem k tebi na obisk, tvoja dobra volja je celo nalezljiva. Polna si novih in novih idej. Hvala ti tudi za vse komentarje pri meni, z veseljem jih preberem. Bodi še naprej taka pozitivka in nas razveseljuj na tvojem in na drugih blogih. Seveda pa se postavljam tudi v vrsto za bonbonček. lepo bodi.
    P.s. - sladico bi pa raje v živo.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, Mojca, iskrene čestitke za tvoj blog, saj veš, da ga rada prebiram, saj si ti "univerzale!" mislim, da je ni stvari, ki je ne delaš.Naj živi tvoj blog še leta in leta!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam rodom iz Bosne ali nikad nisam radila tufahije.
    čestitam ti na tvojih 3 godine i na 500objavi!
    želim ti još puno objava i puno godina.
    čao
    >^.^<

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Mojca, iskrene čestitke za 3 leta in 500 objav. Odkar tudi sama pišem blog te spremljam in občudujem tvoje mojstrovine, želim ti, da bi jih bilo še mnogo, mnogo.
    Hvala tudi, da redno obiskuješ moj blog in komentiraš moje izdelke.
    Pripravila si slastne bonbončke, držim pesti!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. ČESTITKE!
    Hvala ti, da si. Da me večkrat nasmejiš do solz.
    In da z nami deliš vse, kar ustvarjaš.
    Super si. Pa še na veliko blogarskih let in objav.

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitke, draga dama, neverjetna si, kapo dol!
    te lahko kar občudujemo, kako vsestransko nadarjena si, včasih kar ne morem verjeti, kaj je vse možno narediti in kaj vse znaš.
    hvala, ker si taka pozitivka, vedno nas spraviš v dobro voljo in za vse spodbudne komentarje! grem popat slikico na blog!

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Mojca, iskrene čestitke ob tako lepi številki. Sedaj pa le zajemi sapo in upihni svečko :) Hvala ti za vse čudovite objave (ne morem verjeti, da nekdo premore toliko domišljije in idej) in komentarje. Kjerkoli jih pustiš, povsod seješ dobro voljo in verjamem, da vse nas pogosto spravljaš v smeh. Hvala ti za vse to in še več. Še naprej velikooooooo objav in še več idej (če ti je sploh še kakšna ostala - no, pa naj se porodi nova, znova in znova :) Bonbonček je pa tako mamljiv, da ga hitim lepiti k sebi na blog. Pozdavček. D.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tri leta je že, odkar se "poznava"? Hvala ti za vse krasne prispevke, za vse ideje, ki sem jih našla pri tebi, za vse komentarje na mojem blogu in hvala ti, ker mi s svojim klepetanjem narišeš nasmeh na ustnice. Pa hvala, ker si me z izrezki rešila iz marsikatere zagate. :-))
    Grem na brzino zalepim novičko na svoj blog. Super bonbončke si pripravila. Tolažilni nagradici sploh nista od muh! :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj, kaj jaz še sploh nisem bila tvoja spremljevalka??? Sem takoj popravila napako. Fora je, da vas vse spremljam preko bloglovina in potem se pozabim dodat kot spremljevalec :( Draga moja Mojca, popestrila si naš ustvarjalni prostor in mu dodala velik ščepec humorja. Hvala za vse te tvoje prispevke in za vse kar deliš z nami. Še na veliko objav in veliko ustvarjalnih idej. Tako, zdaj pa grem delit tole še na moj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Mojca, čestitam.
    Uspela si v samo 3 letih nanizati 500 objav in za njimi se skriva še večja številka krasnih izdelkov.
    Hvala ti za vse komentarje, ki me vedno nasmejijo. To znaš samo ti ... naša Mojca. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Mmm, koliko sladkosti v tej objavi. Tufahije zgledajo slastno.
    In bonbončki ob tako visoki objavi - 500 jih je že za tabo.
    Čestitam in le tako še naprej.
    Nisi samo pridna pri objavah. Tudi tvoji komentarji so nekaj posebnega in polni dobre volje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Naša Mojca! Tako luštno je prit k tebi, ne le da imaš brzinsko in idej polno ustvarjalno muzo, ti si res eno tako bitje, ki me nasmeji, tako v svojih objavah, kot s komentarji. Ni ti težko, vzet si čas in vedno najdeš pravo besedo. Hvala, da sem lahko v krogu tvojih blog prijateljic :)) Pripravila si res lepe bonbončke, hvala za prijaznost.

    OdgovoriIzbriši
  14. Bravo bejbi:))))
    ni kej tufahije bosanske al pa od mojce hihi so carske ziher:))
    bonboncki pa jupiiiii:)))
    ti si enostavno hiper aktivna:))) mi pa vsi te samo obcudujemo:)))

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga Mojca čestitke za tvoja 3 leta, ki so res minila 1,2,3, predvsem pa čestitke za 500tko, ker to je res lepa cifra za tako dobo. Se vidi, da pridno ustvarjaš.
    Hvala, ker si, ker k tebi je vedno lepo priti :-))

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitke! 500 objav v treh letih je zelo veliko. Izdelki kar letijo izpod tvojih rok. Naj bo še tako naprej in tudi tebi hvala za vsakič, ko pokukaš na mojo stran :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Mojca čestitam za 500 objavo....rada berem tvoj blog s čudovitimi izdelki in tako zanimivo in šaljivo napisano besedilo.....da o tvojih prijetnih komentarjih ne govorim. Vedno jih rada prebiram tudi pri drugih blogerkah :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. wow 500 posts is amazing...so glad I found your blog and you are super generous too
    Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    OdgovoriIzbriši
  19. Čestitke za objave, čestitke za tvojo pridnost, izvirnost... za vse kar sprobaš. Jupi bravo in hura za naslednjih 500 :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Lušten, sladek bonbonček si pripravila. Slikico pa sem že prilepila na svoj blog. ter čestitke za 500 čudovitih objav :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga Mojca, iskrene čestitke za tvoj 3. roj. dan, za tvojih neverjetnih 500 objav in vesela sem, da te spremljam že ves čas, od kar sem padla v ta ustvarjalni svet. Tvoje objave in komentarji so tako duhoviti in iskrivi, da človeku resnično popestrijo trenutke in polepšajo dan. Hvala ti za vse in ostani taka, ker bi nam bilo drugače dolgčas:))) Oprosti, če slučajno ne bom imela napopkanega tvojega bonbončka, enostavno mi to ne rata:(, bom prosila Majo za pomoč:))) Lep pozddrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  22. Mojca, čestitam ne le za tvojo 500. objavo in 3. obletnico, temveč za vse to kar SI.
    Želim ti, da še dooooolgoooo ostaneš na tem nivoju- pozitivna in ustvarjalna ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  23. Mojca malo pozno a iz srca,čestitke za obletnico . Morem pa ti povedati da sploh nisem presenečena da si tako hitro nabrala 500 objav in da si prvi blog zašopala. Si neverjetna ženska in tako vsestransko obdarjena z izvirnostjo in ročnimi spretnostmi.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  24. Draga naša Mojca, najprej oprosti ker ne folgam komentirati objav, ma me naša žabica malo preveč okupira - bom nadoknadila 1x ob priliki ;). Vse pohvale za tvojih multi uporabnih in carskih 500 objav in seveda čestitke :)! Tvoji komentarji res polepšajo dan in z veseljem pokukam k tebi, ker s spremno besedo narišeše nasmeh na usta - ostani še naprej taka, jaz pa šibam lepiti slikco tvojih dobrot k meni.

    P.S.: a veš da prvič slišim, da se ta sladica tako kliče - zame so to polnjena jabolka :p.

    OdgovoriIzbriši
  25. Najprej iskrene čestitke za vseh super 500 objav! :)
    Dobro se spomnem še tistega prvega bloga, kamor sem občasno pokukala in nato odkirvala svet blogov in ustvarjanja. :) Na zdajšnjem pa težko izpustim kakšno objavo, ko pa so vedno polne dobre volje, pozitivne energije ter smeha. :) In ker obljuba dela dolg, imam še nekaj objav za nadoknadit, da jih pokomentiram. Obljubim. ;) Preden pride na obisk Miklavž pa hvala za vse sladke bonbončke ter predvsem za tiste "moje prve izrezke", ki si mi jih prijazno podarila in so pristali na mojih voščilnicah. Še vedno jih je kar nekaj na zalogi, saj jih "šparam" za ta posebne priložnosti. ;)

    OdgovoriIzbriši
  26. Heart full congratulations for 500 posts!!! which no one can easily achive
    Best Fertility Treatment Centers in Hyderabad

    OdgovoriIzbriši

"R" kot RUMENA

 Otroška, ki je narejena z novimi papirčki  Wayanay Craft Bird  ....ozadje so akvarelne barve in 3D teksturno ploščo iz  Darilnice Klavdija ...